divendres, 19 de juny del 2020

FINAL DE CURS: Acomiadament i ball

Nens, nenes i famílies de la classe dels cors:

HA ARRIBAT L'ÚLTIM DIA DEL CURS 2019-2020! I tot i que no ha acabat com cap de nosaltres esperàvem, ni ens hem pogut acomiadar amb una festa com ens hagués agradat, aquesta publicació d'avui va especialment dedicada a tots vosaltres.


La primera paraula que se'm ve al cap és GRÀCIES! Per tots els moments viscuts amb vosaltres, que han fet que el meu cor estigui encara més ple, les vostres rialles m'han contagiat aquest esperit inquiet i curiós que teniu. Les vostres abraçades i petons m'alegraven cada matí i ara formeu part de la meva història, igual que jo de la vostra, i amb molt orgull i satisfacció. 


GRÀCIES a les vostres famílies, per fer la meva feina més fàcil amb la seva comprensió, ànims i ajuda. He sentit el respecte que teniu per la meva professió, i la confiança plena que heu mostrat amb el que el meu grup de companyes i jo creiem que és el millor pels vostres fills i filles, i això, actualment és un regal de part vostra. A part d'això, hem treballat junts durant els darrers 3 mesos a distància i telemàticament, cadascú amb les seves circumstàncies i esforçant-vos al màxim, i per això, us mereixeu un gran, gran reconeixement de part meva i de tots i totes els mestres. Ho heu fet genial. 


Cors, GRÀCIES per les vostres preguntes, inquietuds, la vostra visió de les coses, que em fa veure la vida més senzilla del que és, i que em fa aixecar-me cada matí amb ganes d'aprendre i ser millor mestra i persona.

La meva boca s'omple d'alegria i paraules boniques cada vegada que parlo de vosaltres. Cadascú és una peça fonamental i especial d'un puzle màgic. Un grup de companys i companyes que s'estimen i respecten i que creixen i evolucionen junts cada dia. Sou genials i passi el que passi, sempre us recordaré especialment, com la meva primera tutoria, de la que he après taaaantes coses.
Junts i de la mà hem crescut durant aquest curs i ara toca dir un: FINS AVIAT! 
I també toca gaudir molt d'aquest estiu tan especial. La pandèmia cada vegada està més controlada i ens mereixem un descans, sense baixar la guàrdia.


Però... basta de posar-nos emotius... I EL BALL FINAL???


Tranquils, tranquil·les!!!! No podem acabar sense que veieu a tots els vostres companys i companyes movent el cos a ritme de SURFING U.S.A! Ho heu fet genial!

Clickeu a l'enllaç i s'obrirà el video penjat al google drive:


https://drive.google.com/file/d/19rwKTrbsGBiRmdpTI9GCvOmwUlKcYkv5/view?usp=sharing



¡BONES VACANCES, BON ESTIU, I BONA VIDA CORETS DEL MEU COR!

US ESTIMO MOLT, i recordeu... els petons voladors no tindran vacances... esteu atents i atentes! :) 
💚💙❤️💜💛


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada